توضیحات

آپارتمان دو خوابه ریورسایدلایف

لاکچری ترین نمونه آپارتمان دو خوابه در قبرس شمالی، برای ترکیب زندگی لوکس و زندگی خانوادگی طراحی شده اند. این آپارتمان ها با فضای نشیمن بزرگ، یک اتاق خواب مستر با حمام اختصاصی و جکوزی که در تراس بزرگ قرار دارد، طراحی شده اند. این آپارتمان ها در بلوک های Sunrise و Sunset واقع شده اند.

راحت

زیرساخت های مجموعه تا ریزترین جزئیات اندیشیده شده است. ما همه شرایط را برای شما فراهم کرده ایم تا از تمام جذابیت های اقامت در یک آپارتمان یک خوابه در قبرس شمالی یا بهتر است بگوییم زندگی در یک جزیره بهشتی لذت ببرید.

امن

سیستم های امنیتی مدرن مجموعه به شما این امکان را می دهد که در زمان دوری از ملک خود و یا در مدت اقامت در مجتمع آرامش خاطر داشته باشید.

زیبا

طبیعت دست نخورده، مناظر مسحورکننده، مناظر تاریخی و دریای بی‌پایان مدیترانه همگی در فاصله چند قدمی Riverside life قرار دارند.

 

ریورساید لایف مکانی برای افرادی است که به راحتی، کیفیت و تجمل، با معماری برنامه ریزی شده و طراحی با در نظر گرفتن حریم خصوصی اهمیت می دهند.
ناحیه استخر در قسمت داخلی سایت قرار دارد که باعث ایجاد حس آرامش بیرونی می شود. استخرهای شنا، سرسره‌های آبی، بارهای استخر، اسپا، مناطق سبز و موارد دیگر همگی برای راحتی شما در محل قرار خواهند گرفت.

 

می توانید نوشیدنی خود را در بالکن خود بنوشید و از منظره دریا و معماری باشکوه اقامتگاه زندگی کنار رودخانه لذت ببرید و شاهد شادی خانواده خود باشید. این را می توان فقط در اقامتگاه riverside life و نه مکان دیگری یافت.

جزئیات

اتاق خواب
2
اتاق
1
حمام
2
متراژ ملک
74 متر مربع
به روز شده در 19 شهریور 1402 در 6:13 ب.ظ

آگهی زیر مجموعه

نام نوع ملک قیمت اتاق خواب حمام متراژ ملک تاریخ در دسترس بودن
۲ ۲

نشانی

  • کشور/استان لانگ ویج
  • کشور north-cyprus, قبرس شمالی

پلان طبقات

پلن دو بعدی

توضیحات:

اتاق ها:
۲
حمام:
۲
متراژ:
74

مدل سه بعدی

توضیحات:

اتاق ها:
۲
حمام:
۲
متراژ:
74

تور مجازی ۳۶۰°

برنامه ریزی بازدید

اطلاعات شما

اطلاعات تماس

سورج موسوی
مشاهده آگهی

استعلام ملک

0 دیدگاه

مرتب سازی بر اساس:
ارسال دیدگاه ها

ارسال دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سورج موسوی
  • سورج موسوی

کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق کلید چت باکس به راحتی با تیم سورج استیت در ارتباط باشید