ویلای سزار بلو نیمه مستقل (دوقلو – کوارتو)

توضیحات

ویلای سزار بلو نیمه مستقل ، یکی از جذاب‌ترین ویلای‌های مدرن در قبرس شمالی است که با طراحی خاص و استخر اختصاصی هر ویلا، برای زندگی شاد و رضایتمندانه بهترین انتخاب است. این ویلای نیمه مستقل با تمام امکانات لازم برای یک زندگی شاد، محلی برای خرید و سرمایه‌گذاری مناسب است.

ویلای سزار بلو نیمه مستقل ، یکی از بهترین گزینه‌های زندگی در قبرس شمالی است. با طراحی مدرن و شیک، این ویلا با استخر اختصاصی هر واحد، برای زندگی شاد و رضایتمندانه مناسب است.

امکانات رفاهی عالی ویلای سزار بلو نیمه مستقل، شامل استخر اختصاصی هر واحد و تمام امکانات لازم برای یک زندگی شاد، این ویلا را بهترین گزینه برای خرید و سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی می‌کند.

با داشتن یک ویلا در سزار بلو نیمه مستقل ، شما می‌توانید به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای آینده خود نیز عمل کنید. همچنین، با پیوستن به جامعه محلی پویا و دوستانه این پروژه، زندگی شاد و پویا را تجربه خواهید کرد.

استخر اختصاصی هر ویلا در سزار بلو نیمه مستقل ، به شما امکان می‌دهد تا در هر لحظه از روز، در آب آرامش بیابید و از زندگی لذت ببرید. با داشتن یک ویلا در این پروژه، شما همیشه به هوای خوش و طبیعت زیبای منطقه دسترسی خواهید داشت.

به سزار بلو نیمه مستقل سفر کنید و خانه‌ای که همیشه به آن فکر می‌کردید را پیدا کنید. با خرید یک ویلا در این پروژه، شما به یک زندگی شاد و رضایتمندانه در قبرس شمالی دست خواهید یافت.

جزئیات

اتاق خواب
3
اتاق
1
حمام
1
متراژ زمین
370 100
به روز شده در 28 مرداد 1402 در 5:23 ب.ظ

آگهی زیر مجموعه

نام نوع ملک قیمت اتاق خواب حمام متراژ ملک تاریخ در دسترس بودن
100

نشانی

  • کشور/استان فاماگوستا
  • کشور north-cyprus, قبرس شمالی

پلان طبقات

همکف

توضیحات:

طبقه اول

توضیحات:

تور مجازی ۳۶۰°

برنامه ریزی بازدید

اطلاعات شما

اطلاعات تماس

سورج موسوی
مشاهده آگهی

استعلام ملک

0 دیدگاه

مرتب سازی بر اساس:
ارسال دیدگاه ها

ارسال دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
سورج موسوی
  • سورج موسوی

کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق کلید چت باکس به راحتی با تیم سورج استیت در ارتباط باشید