امکانات رفاهی سزار

امکانات رفاهی سزار

امکانات سزار ریزورت

اگر از بازدیدکنندگان قدیمی سایت ما باشید حتما اطلاعات جالبی درباره پروژه سزار که قبلا در اینجا درباره آن صحبت کردیم به دست آورده اید. حتی شاید در حین جستجو برای یافتن یک منطقه لوکس رفاهی ایده آل جهت اقامت در قبرس نام آن را دیده یا شنیده باشید و با یک مرور گذرا از این پروژه به زیبایی و خارق العاده بودن آن پی برده اید. همانطور که قبلا گفتیم مجتمع سزار ریزورت در شهر اسکله، منطقه لانگ بيچ واقع شده که یک منطقه ساحلی محبوب برای خرید آپارتمان است. محوطه‌سازی بسیار زیبا، چمن‌های سبز و درختان نخل؛ جلوه خاصی به این مجتمع لوکس داده است. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با بهترین امکانات رفاهی سزار ریزورت آشنا کنیم.

اجازه دهید از فضاها و امکانات تفریحی مناسب برای کودکان شروع کنیم:

اتاق بازی کودکان

اتاق بازی موجود در مجتمع سزار یک محل برای انجام بازی های هیجانی و فکری است که از کودکان در برابر گرمای طاقت‌‌فرسای تابستان و سرمای آزاردهنده زمستان مراقبت می‌کند. بازدید از اینجا را به علاقمندان به بازیهای کنسول و بردگیم و حتی بچه هایی که به فعالیت های پرهیجان بدنی مانند صخره نوردی امن (مناسب برای کودکانی که از دیوار راست بالا می‌روند😂) پیشنهاد می‌کنیم.

زمین بازی بچه ها

حتما اطلاع دارید که بازی در فضاهای باز برای کودکانی که در آپارتمان زندگی می‌کنند موجب رشد جسم کودک و مهارت‌های حرکتی آنها می‌شود. سزار دارای یک زمین بازی است که از اسباب بازی های سرگرم کننده و جذابی برخوردار است.

مهد کودک

مهدکودک واقع در مجتمع سزار به والدینی که ممکن است چند ساعت در روز دچار مشغله شوند یا به هر دلیلی نتوانند کودکان را نزد خود نگه دارند این امکان را می‌دهند تا کودکان خود را بدون دغدغه و نگرانی به مربی‌های ماهر و مسئولیت پذیر بسپارند.

اینها بخشی از امکانات مورد نیاز برای تفریح یا مراقبت از کودکان در مجتمع سزار ریزورت هستند.

در ادامه‌ی این مطلب شما می‌توانید مروری کنید بر امکانات دیگر برای افراد بزرگسال و خانواده‌ها، که شامل باشگاه‌های ورزشی،‌ سالن‌ اسپا(خدمات پوست ماساژ و آب گرم)، رستوران و کافه می‌شوند.

مراکز و باشگاه‌های ورزشی

باشگاه‌های ورزشی واقع در مجتمع سزار ریزورت متشکل از چند سالن مخصوص ورزش‌های رزمی، بدنسازی و فیتنس، یوگا و سالن‌های فوتبال و بستکبال می‌باشد. علاقمندان و دنبال‌کنندگان به ورزشهای مختلف می‌توانند در کنار اقامت در واحدهای آپارتمانی ‌Cesar Resort به ورزش موردعلاقه خود بپردازند.

رستوران

دقیقا همان چیزی که به دنبالش بودید. رستوران‌های بی‌نظیر با دکوراسیون بین‌نظیر و غذاهای بی‌نظیر. جالب است بدانید که ذائقه رستوران‌های قبرس دور از ذائقه محبوب ایرانی نیست. بنابراین با سرو غذاهای خوشمزه و دلچسب در این رستوران ها می‌توانید اوقات خوشی را برای خود، خانواده و دوستان رقم بزنید.

کافه و بار

این تصاویر هم بخشی دیگر از تفرجگاه‌های لوکس قبرس واقع در پروژه سزار ریزورت می‌باشند. برای صرف قهوه و نوشیدنی‌های سرد می‌‌توانید به کافه‌ها و بارهای سزار مراجعه فرمایید. فضای شیک و دنج این مکان‌ها بسیار مناسب برای برگزاری میتینگ‌های دوستانه یا قرار کاری است.

خرید ملک در قبرس شمالی آسانترین و کم هزینه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است.

به سادگی از ایران مهاجرت انجام میگردد و اقامت شما اخذ میشود.

در طی مراحل هرگز پولی به شخص یا مشاوران ما پرداخت نخواهید کرد.

0,0
Rated 0 out of 5

مقایسه آگهی ها

مقایسه

کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق کلید چت باکس به راحتی با تیم سورج استیت در ارتباط باشید