قوانین قبرس شمالی

قوانین قبرس شمالی

قوانین قبرس شمالی ، یکسری از قواعد کلی است که بر یک سلسله از امور مشمول دارد و این قوانین در حوزه های مختلف است که ادامه به آن ها خواهیم پرداخت و مهمترین قوانین مورد نیاز برای شما را عنوان خواهیم کرد. البته ما در مطلب آزادی در قبرس شمالی به حقوق و آزادی های قبرس شمالی پرداختیم.

قطعا برای ورود به قبرس شمالی می بایست یکسری مراحل را طی کنید که برگرفته از قوانین قبرس شمالی است ، برای گرفتن اقامت خود و افراد خانواده چه قوانینی وجود دارد ؟ چه مراحلی را باید طی کنید.

قوانین ورود به قبرس شمالی

شهروندان ایرانی برای ورود به قبرس شمالی نیازی به روادیدی ندارند و در صورت سفر کوتاه می توانید با داشتن بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل به این کشور سفر کنید .

در حال حاضر قبرس جنوبی عضو نظام روادید شنگن نیست و برای ورود باید روادید ملی دریافت شود که توضیحات کامل در سایت سفارت قبرس آمده است.

شما حق ورود به قبرس جنوبی و یونانی نشین از طریق مرزهای قبرس شمالی را ندارید و در صورت ورود غیر مجاز ، توسط پلیس قبرس به ترکیه برگردانده می‌شوید.

برای ورود به قبرس شمالی می توانید از فرودگاه ارجان استفاده کنید ، فرودگاههای لارناکا، پافوس مربوط به قبرس جنوبی می باشد.

هرگز از اسناد جعلی برای عبور از مرز قبرس شمالی استفاده نکنید ، تجهیزات جدید پلیس قبرس به راحتی این اسناد جعلی را شناسایی می کند ، بنابراین فریب  تبلیغات ، کلاهبردارنی که ادعای فروش این اسناد را می کنند نخورید.

در حفظ و نگهداری گذرنامه و دیگر اسناد هویتی خود کوشا باشید و هرگز آن را در اختیار دیگران قرار ندهید ، بسیاری از گروه های متخلف ، با اسناد شما جرایمی را مرتکب می شوند  که عواقب و مجازات های آن برای شما نیز خواهد بود.

قوانین قبرس شمالی در خصوص حمل مواد مخدر و حتی قرص های ترک اعتیاد بسیار سختگیرانه و مجارت های سختی نیز به همراه دارد.

حمل سلاح سرد و گرم جرم محسوب می شود و مجازات آن نیز همانند حمل مواد مخدر سخت خواهد بود.

قوانین قبرس شمالی برای دانشجویان

داوطلبان مرد علاقمند به تحصیل در قبرس شمالی ، حتما در خصوص نظام وظیفه باید مجوزات لازم را داشته باشند و مطمئن شوید که از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل ندارید.

برای تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی احتیاج به کمک گرفتن از کارگزاری‌های فروش ملک در قبرس نیست.

حتما در خصوص هزینه های تحصیلی و هزینه های زندگی در قبرس شمالی تحقیقات لازم را انجام بدهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

قوانین املاک در قبرس شمالی

همانطور که می دانید ، یکی از روش های اخذ اقامت قبرس شمالی خرید ملک می باشد که در اینجا به بررسی قوانین خرید ملک در قبرس شمالی خواهیم پرداخت ، رعایت این قوانین توسط اشخاص حقیقی و حقوقی باعث خواهد شد ، تا کمترین مشکل برای شما پیش بیاید.

در چارچوب قانون شماره 52/2008 در مورد «تحصیل املاک و مستغلات و اجاره بلندمدت (خارجی)» مصوب 10 نوامبر 2008 مجلس قبرس شمالی، اشخاص حقیقی یا حقوقی اتباع خارجی مشروط به انجام معاملات رسمی و تقاضاهای قانونی می‌شود که به تصویب هیأت وزیران می‌رسد و برحسب موقعیت حق خرید یا اجاره بلندمدت اموال غیرمنقول از کشورمان را دارند.

قوانین اجاره ملک در قبرس شمالی

در صورت وجود ساخت و ساز در ملک غیر منقول که از طریق اجاره بلندمدت تحصیل می شود، شرایط مربوط به آن باید در قرارداد اجاره بلندمدت با تمام جزئیات آن درج شود.

اگر ملک غیرمنقول مورد اجاره زمین خالی باشد، مساحت آن نمی تواند از 1 (یک) جریب (14400 فوت مربع یا 1338 متر مربع) تجاوز کند. در صورتی که در زمین مورد اجاره 1 (یک) سکونت یا 1 (یک) آپارتمان وجود داشته باشد، مساحت زمین نمی تواند بیش از 5 (پنج) دقایقی باشد و نمی توان در زمینی که برای آن سکونتگاه دوم ساخته می شود. اجاره شود.

0,0
Rated 0 out of 5

مقایسه آگهی ها

مقایسه

کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق کلید چت باکس به راحتی با تیم سورج استیت در ارتباط باشید